Zoeken in deze blog

donderdag 14 februari 2013

Enquete

Vandaag ontving ik een brief van de Gemeente Leiden met het verzoek op internet een enquete over de proef met de blauwe zone in te vullen.

Waar ik benieuwd naar ben, is hoe de resultaten van deze enquete gepresenteerd gaan worden.

In het 'overloopgebied' (vrije zone) waar ik bijvoorbeeld woon, zullen bewoners die dichtbij de grens met de blauwe zone wonen veel meer overlast ervaren dan bewoners die verderop in het 'overloopgebied' wonen. En het 'overloopgebied' is groot.

Het zou dus zomaar kunnen dat ik en andere 'grensbewoners' straks statistisch gezien geen probleem hebben, terwijl het continue helemaal vol staat voor de deur.

Ik ga maar eens navraag doen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wanneer wordt er nu eens het parkeer probleem van de scholen bij de Roomburgerschool en Lorentzschool aangepakt???B.V. eenrichtings verkeer in de ASSERSTRAAT!!!!het is steeds een chaos,plus ook nog eens de hockey!