Zoeken in deze blog

woensdag 14 maart 2012

Reactie op 'Bericht uit de Franchimontlaan'


Van wijkbewoonster Els kreeg ik naar aanleiding van het Bericht uit de Francimontlaan onderstaande e-mail en foto's toegezonden. Ook zij had op 28 februari foto's gemaakt op de Van den Brandelerkade, maar iets verderop, richting Thorbeckestraat. Daar ziet het er toch wel iets anders uit.... 

E-mail van Els d.d. 13 maart jl. 

Hoi Regine,

Ik zag op de blog een stukje met foto's van 28 febr. waarin werd gesteld dat we iets te negatief kijken. De schrijfster is, denk ik, niet verder de Brandelerkade op gereden want bij ons was het gewoon vol! Eerlijk gezegd weet ik (nog) niet hoe ik dit op de blog kan zetten, dus wil jij het voor mij doen? Vind het wel grappig dat ik op dezelfde dag andere plaatjes heb.

groetjes, Els







Geen opmerkingen: