Zoeken in deze blog

maandag 27 februari 2012

Bericht uit de Meij van Streefkerkstraat


Wijkbewoner Jan woont in de Meij van Streefkerkstraat, een niet blauwe straat. Hij zou oh zo graag EUR 30 (per auto voor 2 jaar) willen betalen om de mogelijkheid te hebben ook in het blauwe gebied te kunnen parkeren.


Deze e-mail ontving ik van Jan op 26 februari 2012:

Ik vind als er een blauwe zone wordt ingevoerd er ook gehandhaafd moet worden.

Voorts worden de auto's in de niet blauwe zone lukraak overal op de stoep en in de groenperken geparkeerd. In de Meij van Streefkerkstraat is de parkeerdruk sterk toegenomen. Hier is geen blauwe zone. Mijn idee is voer het overal of nergens in en als je het invoert handhaaf dan ook.

Ik woon in de Meij van Streefkerkstraat, buiten blauwe zone gebied. Onze straat staat vol. Mag ik heel als je blieft 30 euro betalen zodat ik in een lege blauwe zone straat kan parkeren.

Jan

1 opmerking:

Anoniem zei

Er zullen wel meer Jannen in de Meij van Streefkerkstraat wonen, maar ik ben het van harte met mijn buurjan eens. Graag € 30 betalen met de zekerheid dat je je auto min of meer kwijt kunt.


Gerard