Zoeken in deze blog

woensdag 1 februari 2012

Park and pee


Een paar dagen geleden ontving ik deze bijdrage met foto's van mijn buurvrouw.

Bijdrage van Eugénie:

Hoe dit nieuwe parkeerbeleid een oplossing is? Ik hoop het graag nog eens te horen van de gemeente. Of liever, ik hoop dat ze op korte termijn met een echte oplossing komen. Een oplossing, geen verschuiving!

Ook ik woon aan de Van den Brandelerkade en waar we eerst uitkeken op het groen, kijken we nu tegen auto’s aan. Propvol staat het.

Veel mensen die hun heilige koe voor de helft in het gras parkeren. Uit fatsoen? Vreemd soort fatsoen. De verkeersdoorstroom wordt er niet beter van! Je kan elkaar niet passeren, daar is de straat te smal voor als aan beide zijden van de weg de uitwijkmogelijkheden vol geparkeerd staan.

Wat het wel oplevert? Kapot gereden gras. Want de heilige koe blijkt nu eenmaal belangrijker dan de natuur! Ik heb de schade op de foto gezet.









Nog meer fatsoen. De automobilist uit deze auto ging eerst pissen tegen een boom op het gras. En bedankt!

Eugénie

1 opmerking:

Anoniem zei

Klachten over de Poolse Pieser graag op de PVV site...;-)