Zoeken in deze blog

vrijdag 24 februari 2012

Bewoonster DLDK-straat zonder parkeeroverlast


Maya woont aan De Laat de Kanterstraat en ervaart geen parkeeroverlast. Haar e-mail ontving ik op 22 februari.

E-mail van Maya:

Geachte,

Hierbij wil ik graag melden als bewoner van de burgemeesters wijk dat wij geen overlast van het parkeren hebben. Ik kan mijn auto bijna altijd voor de deur kwijt kan. Verder heb ik jaren in de binnenstad gewoond en vind ik het niet meer dan normaal dat je je auto af en toe wat verder moet zetten. Tenslotte kan ik mij goed indenken dat er valide redenen zijn om te parkeren bij mij voor de deur als je in de binnenstad woont of werkt. Niet iedereen heeft de luxe om voor een ander vervoersmiddel dan de auto te kiezen. Een beetje tolerantie en flexibiliteit zou ook wel eens goed zijn. Ik hoop dat de blauwe zone zich dan ook vooral niet verder uitbreidt.

Met vriendelijke groet,

Maya 

Geen opmerkingen: