Zoeken in deze blog

vrijdag 17 februari 2012

Veel auto's en volle vuilcontainers in DLDK-straat


De laatste dagen ontvang ik steeds meer berichten uit De Laat de Kanterstraat en daaraan grenzende straten zoals De Ridderstraat. Volle straten en andere irritaties, zoals vuilcontainers die niet zijn geleegd. Op aanbiedplaatsen voor vuilcontainers staan regelmatig geparkeerde auto's, waardoor de vuilniswagen er niet bij kan.


Onderstaand bericht ontving ik op 16 februari van Monique. Zij woont in De Laat de Kanterstraat.

Beste Regine,

Dank voor het goede initiatief.
Ik heb je twee foto’s gestuurd over de situatie in de Laat de Kanterstraat, tussen de Thorbeckestraat en de Cobetstraat. Dit heb ik vanuit mijn telefoon gedaan.


Dit deel van de straat staat sinds de invoering van de blauwe zone altijd bomvol met geparkeerde auto’s tot op de hoek van de straat, wat onveilige situaties geeft. Bewoners kunnen hun auto’s echt niet meer kwijt. Jan en alleman staat er lang geparkeerd.






Tweede foto gaat over de zelfde straat op 16 februari. Op deze dag zijn de groene containers niet geleegd. Waarschijnlijk omdat alle geparkeerde auto’s nog steeds stonden op de plek waar de containers worden aangeboden. In het lege, blauwe zone gedeelte van de Laat de Kanterstraat, waren de containers wel geleegd.

Ik zal je regelmatig foto’s sturen als je dat nuttig vindt.

Vriendelijke groet
Monique

Geen opmerkingen: